Detail Senarai Pembelian


Detail Order Jumlah
JUMLAH:

Pilihan Transaksi.
Tiada data peribadi diperlukan.

Send in Orders

It's Quick & Easy! Details here will not be published.

Please include messages to us here.
Selamat Maju Jaya

Checkout

Selamat Maju Jaya

Popular Posts

Baby Pussy Fleshlight


dijamin puas hati
BABY PUSSY FLESHLIGHT
   
Produk alat seks lelaki terbaru Baby Pussy Fleshlight adalah alat bantu sextoys yang diperuntukan untuk laki-laki kesepian yang ingin seks. Dengan cara memakai baby pussy fleshlight ini seorang lelaki tidak perlu pening ketika ingin seks. Di setiap saat, vibrator vagina ini sangat simpel dan boleh di bawa kemana-mana juga aman dalam penggunaanya tanpa ada resiko yang membahayakan.

Sex Toys baby pussy fleshlight dapat dibersihkan saat terkena sperma setelah digunakan sebagai alat bantu onani lelaki. Cara mencuci baby pussy fleshlight ini ialah vagina dapat dipisahkan dari vagina center dimana saat pencucian tidak akan merosakkan alat penggetarnya.

Jadi bagi anda lelaki kesepian yang ingin melepaskan hasrat nafsu seks dan tidak mahu terkena risiko seperti penyakit kelamin atau virus HIV ada baiknya anda memakai alat bantu sex lelaki vibrator vagina ini sebagai alat bantu onani lelaki untuk mencari kenikmatan sampai titik tertinggi organisme.


Spesifikasi Vibrator Baby Pussy Fleshlight

Panjang Vagina center : 23 cm.
Diameter Vagina : 26 cm.
Berat Vagina Senter : 1 Kg.
Dilengkapi : Remote Control
Bateri : AAA 2X


Kelebihan Sex Toys  Vibrator Vagina Baby Pussy :
  • Sex Toys ini diperbuat dari bahan silikon halus berkualiti tinggi, awet, terjamin, serta selamat digunakan sehingga tidak membuat kulit anda iritasi dan melecet, pada tabung vaginanya dilengkapi penutup supaya bebas dari debu.
  • Tabung vagina terbuat dari bahan fiber sehingga menjadikannya lebih leluasa dalam pemakaian serta lebih leluasa untuk digenggam atau dalam genggaman.
  • Terdapat lubang Pembuangan sperma, sehingga anda tidak perlu bersusah payah untuk membuangnya. Setelah memakai Vagina Senter, tabung dan vaginanya di rendam dengan air hangat dan shampoo agar tidak menjadikannya berbau.
  • Bonus gel di dalamnya, sebagai minyak vagina agar dalam pemakaiannya lebih licin dan tidak membuat kulit anda melecet.
RM 180.00
Add to Cart
On Sale

sayangabang
100% asli

No comments yet. Add your comments now!

Post a Comment




Instagram Produk Kesihatan | Produk Dewasa

Instagram

MAYBANK

Sila SMS Atau Whatapp/Wechat Kami Di No 019-7691488
No Akaun : 156123735026
Nama : MOHD REDZUAN BIN MOHAMAD


CIMB BANK

Sila Sms Atau Whatapp/Wechat Kami Di No 019-7691488
No Akaun : 7617905888
Nama : MOHD REZUAN BIN MOHAMAD